2012. május 20., vasárnap

Bodzaszörp

Nagyon ritkán nézem meg a blogstatisztikámat, talán évente egyszer. Amit most láttam, az teljesen elképeszt. Ezen a héten 164-en kattintottak a "Bodzaszörp télire" című bejegyzésemre. Az elmúlt 3 évben 1700-an. A második helyezett a "Kiss Tibi barátnője" címszóra kereső több százas tömeg. Na de lányok!

A bodzaszörp receptem a régi, ma készült el az első adag. A bodzabokrom hatalmasra nőtt, már létrával kell szüretelni. Az út széléről nem is szednék virágot, meg kényelmes is, hogy itt van hátul a kertben a bokor.
Apró változtatást eszközöltem most, 1,5 liter vízhez 3 kiló cukrot használtam és első lépésként összemelegítettem a vizet és a cukrot, majd amikor kihűlt tettem bele a többi hozzávalót. Szerintem nem kell félni a cukortól, sokkal egészségesebbnek tartom, mint az édesítőszert, a mézet meg hamisítják. Ha már mumust kell keresni, legyen az inkább a liszt...


2 megjegyzés:

Alma írta...

Narancsos?De jó!

Taurus írta...

És eláll egy évig is, ha eldugom a kamrakulcsot....