2011. február 14., hétfő

Szalagos fánk

A tavalyi hanukai fánksütés elmaradt - mert vendégségben annyit ettem, hogy már ránézni sem bírtam. Most pótoltam az elmaradást.
Ezt a receptet választottam, de persze mandula nélkül. Nem azért, mert nem szeretem a mandulát, hanem mert megrögzött receptátíró vagyok, hol kényszerből, ha nincs otthon a megfelelő hozzávaló, hol pedig analfabetizmusból, egyszerűen félreolvasom a leírást. Persze megsüthettem volna ezt is:), de most nem a neten vadásztam, hanem Eszter könyvében.

Háttérben a gyönyörű, sárga és igen finomra sikerült baracklekvárom.

2 megjegyzés:

A.C.E írta...

Nyam-nyam! Fényposta, ablaknyitás? :) Nektek jó étvágyat!!

Taurus írta...

Köszi!!
Tegnap még ebéd előtt frissiben el is fogyott, de tényleg finom lett, még egy ablaktörést is megért volna:)