2010. november 20., szombat

Ősz, kert és meleg szoba

A biztató cím ellenére nem fogok túl sokat írni a kertemről, mert vár a horgolásom.
Végre rászántuk magunkat az újabb növénytelepítésre. Olyan nagy a kert, hogy munka mellett nem tudom karban tartani. A kertészkedés nem nyugtat, mindig késésben vagyok az aktuális munkákkal, egyedül a termések felhasználása tesz boldoggá. Vettünk 9 málnatövet, ami egyáltalán nem sok, de egyelőre kísérletezünk a fajtákkal. Ültettünk folyton termő Polana fajtát, amin a sarjakat teljesen le kell vágni tarra, vagyis semmilyen metszéstudás nem kell hozzá. A Fertődi zamatos és a Malling Exploit már más, de ezen ráérek jövő ősszel gondolkodni. Ültettünk szedret, áfonyát, mogyorót két félét, birsalmát, kökényt, néhány tő szamócát és még jövő hétre ígértek mandulát, naspolyát, somot, berkenyét. Hasznosak, takarnak is. Amúgy a kertet teleraktuk piszoárfertőtlenítővel, mert megint mozgolódik a vakondunk.
És most jöjjön a meleg szoba és az ajándékötlet. A válságra való tekintettel mindenki követ kap tőlem:) Na jó, kicsit feltuningolom majd. A párna pedig az új teraszomra készül, vagyis csak tavaszra kell kész lennem vele. Bocs, telefonnal készültek a képek.

3 megjegyzés:

Alma írta...

Jók lettek a horgolt kavicsok!
Nem ismertem meg a párnahorgolást, a fénykép színe miatt.
Én meg elkezdtem kötögetni, és ha rendet raktam a varrógépemen, akkor Taminak fogok goth ruhákat varrni:)

Taurus írta...

Az hagyján, de úgy látszik Howard Hughes, azaz "Lió" teljesen megzavart, összekevertem a színeket, bontanom kellett egy sort!

Találd fel a rózsaszín goth ruhát!

Alma írta...

:)))
Most színesít egy kicsit a csajszi, lilával, pirossal és sötétkékkel, persze, szigorúan feketével kombinálva.