2010. január 3., vasárnap

Újévi..

...fogadalmat nem tettem. Soha nem szoktam. Mármint nem hallatszik ki:) Azért ott belül van egy-két dolog, amit az ember felvesz az adott évi "to do" listájára.
Na ezért is kezdtem el a ruhatáramat selejtezni az év első napján. Az eredmény meglepő és rejtélyes volt: a fél ruhatáramat kihíztam, a másik feléből kifogytam. Na jó, maradt néhány, amit több, mint egy éve nem vettem fel és ezeket most vagy kidobom vagy elkezdem hordani. Ezen még tanakodnom kell...
Az a baj, hogy lelkileg kötődöm egyes ruhadarabokhoz, például a volt barátom volt bőrnadrágjához vagy a lányom által készített zokniállatokhoz:) (Ó, most jut eszembe, a gatyát pár éve kidobtam, mikoris tudatosult, hogy 20 év után még mindig rám jön, csak enyhén ciki már hordani)

Dobjam ki ezt? Neeem! Majd jövőre!

1 megjegyzés:

Alma írta...

sőt, az unokáid is látni fogják!