2010. január 23., szombat

Ain't no sunshine

Csak 30 valahány verziót hallgattam meg....sütögettem Moha csokitortáját és közben borozgattam.

Szóval van itt minden: férfi, nő, fehér, néger, japán, bolgár, olasz, ezt a számot Mindenki elénekelte már. Majdnem az original a legjobb Bill Witherstől. Ha nem találtam volna meg Freddie Kinget. Ez az én" fílingem". Na jó, hallgassátok csukot szemmel:)
Kicsit könnyedebben Jose Felicianotól. Meghallgattam még Kenny Rogers, Tracy Chapman, Sting, Lenny Kravitz előadásában. Csaknem az összes tehetségkutatón elénekli valaki, Shaun Smith az angolon, Christina Christian az amerikain. De énekli még a Paulina Lenda, Boris Titulaer vagy Maud Mulder. Meg persze a Jackson 5-nak is megvolt. De ha már nem néger és nem férfi, akkor Eva Cassidy vagy Joss Loner az, akitől szívesen hallgatom.

Ezt pedig a lányomnak küldöm:


2 megjegyzés:

Robi írta...

Szia!

Nekem ez a kedvencem:

Spencer Davis Group - 'Gimme Some Lovin'

A közös a két dalban, hogy a Notting Hill c. film betétdalai voltak.

Tetszik?

Üdv.:
Robi

Taurus írta...

Meghallgattam, nagyon jó ez az érdes hang!

Ó, azok a boldog békeidők...a 60-70-es évekre gondolok:)