2009. augusztus 17., hétfő

Védőoltás

Védőoltás ügyben ajánlom a TASZ honlapját, ahol a felmentés előzményeiről, indoklásáról olvashattok. Én védőoltáspárti vagyok, ami az eddig kötelezőnek minősített oltásokat illeti, de biztos vagyok benne, hogy itt is vannak kivételek, amikor nem szabad oltani, illetve meg kell engedni a szülők szabad választási jogának gyakorlását. Ahogy abban is, hogy hol és hogyan, kinek a jelenlétében szülessen meg a gyermek, egyen-e húst vagy sem, magán-, egyházi- vagy állami iskolába járjon vagy magántanuló legyen, milyen (akár extrém) sportot űzzön, akár egészségét veszélyeztetően versenyszerűen (specko a doppingra gondoltam és a fájdalomcsillapítókra). És sorolhatnánk...

A cikkre Kisvic hívta fel a figyelmem, véletlenül jutottam el hozzá, érdemes benézni néha hozzá.

Nincsenek megjegyzések: