2009. április 27., hétfő

Első felvonás

Az elmúlt félévben rengeteg kultúrprogramon vettem részt, de mivel rágódós típus vagyok, addig-addig emésztgettem az élményeimet, hogy teljesen el is feledkeztem róluk.
A színházi premierekről nem akarnék most írni. „Mi kutyánk kölyke” – rosszat nem lehet, jót meg nagyon nem is tudok. Akkor egy kis beszámoló gyűjtemény következzen 3 felvonásban.

Akkor az első: zene.
A 18 éves fiatalember neve Dániel Balázs, azaz a boogie woogie stílusú zongorista Mr. Firehand művésznéven. Fergeteges koncertet adott vendégével Christoph Steinbach-al együtt. A koncerten végig filmezték és a kivetítőn csodálhattam a kezeit, először azt hittem fel van gyorsítva:) Maga a stílus annyira nem áll közel hozzám, mivel azt hiszem jobban kellene értenem a zenét és a zongorázást, s akkor valóban tudnám értékelni az apróbb nüanszokat is. A fiú biztos lesz Valaki, de azért nem árt, ha valaki menedzseli. Szerény a fiú, a lányom szerint egy édes mackó. (No-no!) Megjelent CD-je is, a belinkelt címen azt is láthatjátok, 3 számot meg lehet hallgatni illetve a videófelvételeket is megnézhetitek. Ezek közül a kedvencem a 'Bumble boogie', amely Jack Fina szerzeménye, Rimsky Korsakov: Dongó című művének boogie woogie stílusú feldolgozása.


Nincsenek megjegyzések: