2019. november 25., hétfő

Mivel

töltöm a napjaimat karácsonyig? Például nem megyek évfolyam találkozóra. 30 éve volt, 2 évet töltöttem velük, nem voltam kolis, gimiből jöttem, könyvvitel... nem igazán segítettek ezen át, megoldottam egyedül. Szóval kell az idő másra, pl tanulásra. Az Instagram kiválóan alkalmas nyelvtanulásra. A languagementoring azaz Lydia Machova egy jo kis kihívást indított, 4 héten át napi 20 percet kell nyelvtanulásra szánni, múlt héten listening, most reading. Nem mintha nem szánnék rá amúgy is 20 percet, de így izgibb. Lydiához a you tube-on nézett, hallgatott Polyglott Gathering csatornán keresztül jutottam, szuper videókat lehet hallgatni, inspirálóak, lelkesítőek, mellesleg angol gyakorlónak használom. Instagram-on lehet még hashtagokat is használni, pl. learninghebrew és már ott is a rengeteg anyag. Nem unalmas, mindennap ér valami inger, a ma is tanultam valamit érzés segíti a nyugodt alvásomat:)
A Facebook-ot is lehet csak tanulásra használni, én képes vagyok megállni, hogy ne kalandozzak.

Nincsenek megjegyzések: