2013. június 2., vasárnap

Napló 3.

Délelőtt eltaxiztunk a Big Thumb Plázába. A taxis ebből a 3 szóból egyiket sem értette, de amikor a tesóm megmarkolta a hüvelykujját (nem a taxisét), akkor rögtön tudta hová menjünk. Na ezért vannak monumentális giccses és kevésbé giccses szobrok Sanghajban. A tesóm szerint az ott nem is a hüvelykujja...... Szokásommá vált fotózni a plázák bejáratát és az utcanév táblákat, de csak azért, hogyha eltévednék csak megmutatom egy járókelőnek és akkor biztosan visszatalálok a metróig.
 
Twice like
Sürgősen vásároltam egy nadrágot magamnak, ami kicsit önértékelési zavarokat okozott, annak ellenére, hogy Kínában voltam...nem volt jó sem a 2xs, sem az xs, sem az s méret. Borzasztó, mi?:)
 
Bementünk ebédelni egy jó kis helyre, ahol mindenáron beef levest, beef másodikat és beef desszertet ajánlottak, nyilván amerikainak néztek. Azok a helyek már jók, ahol kép is van az étlapon. Bár vannak kivételek...
Legyes dumplings
Teljesen megbízható hely
Nyugi a préselt legyet nem itt fotóztam. Sült dumplingot ettünk - marhahússal, brokkolival és tükörtojással - meg valami levest, amibe dupla adag korianderzöldet tehettem. Nagyon finom volt. Itthon azt gondoltam mindig, hogy az evés rossz szokás - mint az alvás - de Kína után teljesen megváltoztam. Órákig el lehet beszélgetni az étel mellett, a közösségi lét alapja az evés!
 
 
Sétáltunk, beszélgettünk, találtam egy Watson drogériát és végre vettem mentholatumot. Mindenre jó, pont olyan, mint a Windex a Bazi nagy görög lagziból!
 

1 megjegyzés:

Alma írta...

Ugye milyen jó a korianderzöld?
Továbbra is irigyellek ezerrel.Nagyon kíváncsi vagyok mindenre:)