2011. szeptember 7., szerda

Igen

tudom, hogy olvastatok volna, de muszáj volt kicsit kikapcsolni. Nyaralásunk augusztus végére tolódott, ráadásul az egyben 3 hét nem jött össze, de ez nem volt akadálya 3000 km legyűrésének. No nem egyben...
Az Adria hihetetlenül kék, és felette az ég is.

Csak én látok minden felhőben petesejtet, embriót, különböző fejlődési fázisban lévő magzatot?

A Millenium Falcon hiperűrugrása című kép nyerte a családi fotópályázat különdíját.


Aztán utaztunk 360 km-t, hogy 424 km-re legyünk Pécstől. Igaz egy héttel később elutaztunk Pécsre, hogy 360 km-re legyünk otthonról.


Az ágyunktől 20 méterre folyt a Tisza, 100 méterre a Bodrog. Hát nem pont ott találkoztak!


Mivel a műltkori zsinagóga-tűra során épp a nyíregyházi zsinagóga maradt ki, életemben másodszor járva ebben a városban, gyorsan meg is örökítettem. Tényleg rózsaszín! Hoppá, ez a szögesdrót nem ide való.

Amint a Rushmore-hegyen látszik, én is résztvettem a délutáni, Zempléni Furmint előtti (vagy utáni?) homokvárépítésben.


3 megjegyzés:

becse írta...

Igazi fényképes bejegyzés! :)

Taurus írta...

A csokizabálásról még nem is írtam:)

Evofyn írta...

a Mount Rushmore a legjobb :D