2010. december 31., péntek

Második év

A blogom kb. 2 éves, ezennel megállapítom, hogy blogíró szokásaim nem nagyon változtak, majdnem annyi bejegyzésre voltam képes, mint tavaly. Olvasni viszont sokkal kevesebbet tudok és ezt nagyon sajnálom. A szememet kellene kímélnem és ezért itthon már nem nagyon kapcsolom be a gépet, inkább könyvet olvasok, ha annyira szemrongálásra szottyan kedvem. Évértékelés kapcsán kicsit átgondoltam mi történt idén. Ahogy megszoktam jó is, rossz is, de valahogy minden kiegyenlítődik. Így van jól, ha minden szuper lenne, már gyanakodnék. Egészség, biztonság (nem csak anyagi) - ezek persze mindig jól jönnek.... A biztonság kedvéért főztem lencsét, ezen ne múljon a pénzügyi helyzetem jövőre. Malacot nem sütöttem, csak ilyen édes, égett fülűt: (Akarom mondani sósat.)


Boldog új évet kedves olvasóim!

Nincsenek megjegyzések: