2010. augusztus 3., kedd

Edzés

Ismét eltelt egy év, nemsokára itt a szokásos Félmaraton. Miután évente egyszer vagyok képes egyhuzamban 21 km-t futni, ezt a versenyt néztem ki magamnak 5 évvel ezelőtt. Akkor úgy tűnt, hogy a hosszú nyári felkészülési idő miatt ez a megfelelő időpont a sikeres cél elérésére. (Végkimerülésre?) Nos a mediterrán időjárás kikészít, hajnali ötkor kéne kelni ahhoz, hogy csak kicsit főljön meg a fejem. A prérin futok, learatták a búzát, igaz az eddig sem adott árnyékot, nyelem a traktorok által felvert port. De még mindig jobb, mint a benzingőz. Ha esik az eső, akkor viszont elsüllyedek a mocsárban. És kihíztam a futócipőm:)
Itt pár jó tanács futócipő vásárláshoz!  Hú, ez a 'fivefingers' lábtyű finoman szólva: érdekes....

Egyelőre 5 km-es távnál nem futottam idén többet, de a tapasztalataim szerint az izmok tudják mi a dolguk, 12 km-es edzőtávnál többet nem fogok futni, mert akkor a nagy eseményre már nagyon fájna a térdem. Mondjuk az gáz, hogy a 42 km előtt is ennyi volt a maximum edzőtávom, plusz egy 21 km-es verseny, na azért az kevés. Szintidőn belül azért lefutottam, de azóta még a maraton gondolatától is kiráz a hideg. Talán egy 30 km-es táv....

A cégem elég jelentős sport támogató, nemcsak reklám céllal. (Azt nem tudom, hogy ez a fajta reklám olcsóbb-e és hatásosabb-e, mint a megszokott.) Idén az összes bsi-s futóversenyen való részvétel ingyenes a dolgozóinak, nagyon becsülendő ez a gesztus. Mellesleg nem olcsó a nevezési díj, alkalmanként a 15 000 Ft-ot is elérheti.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kitartás! Biztosan sikerülni fog! :)

sári (lusta vagyok bejelentkezni) :)