2017. február 27., hétfő

Melegebb

éghajlatra megyek a jövő héten:) Miután hazajöttem a síelésből, mehetek is a tengerpartra...aranyéletem van. Egyetlen szépséghiba, hogy a kettő között viszont marhán dolgoznom kell! Na jó, egye fene, ez az ára.

Kreischberg
Igazából tök fölösleges minden évben fotózni. Ugyanoda megyek, ugyanabban a ruhában, a hó ugyanannyi februárban a szemben lévő hegyeken. Ja nem, a bakancs más, ez a sípcsontomat törte lilára a lábujjam helyett...ez pozitív. Ja a nadrágom is új, végül még sikerült begombolni is, némi előzetes hulahopp karikázás után...ez is pozitív. 

Tegnap megnéztük az Augusztus Oklahomában-t a színházban, a szokásosnál jobb a véleményem, de elhatároztam, hogy nem járok oda és nem is írok a győri színházról, annyira primitív az egész. De hát ezt az elvet is tartogattam, aztán elengedtem, főként házastársi kötelezettségem miatt (színészfeleségi....:) ) Elsőre ez az előbbi rövidke szösszenet is elég kritika, majd 5 év múlva, ha lejár a mostani éra ideje...

Nincsenek megjegyzések: