2016. február 6., szombat

Összegyűjtöttem

miről maradok le a héten:
- mindjárt kezdődik a BL kézi meccs, Bukaresttel játszunk. Fantasztikus hangulat lesz biztosan, bár én állítólag igen rémült szoktam lenni a hangzavartól, ami tényleg igen félelmetes, remeg belül az összes sejtem. Én szívesen ülnék olyan fülvédőben, mint a kisgyerekek, bár erre megkaptam, hogy akkor üldögéljek otthon a lehallkított tv előtt. Meghogy ez nem színház, nemcsak a félidők végén kell tapsolni...
- A-t elküldtem helyettem, nélkülem a Téli Tihany teljesítménytúrára, most épp ott van. Gyönyörű idő van, max annyi a fura, hogy ott is állítólag többen voltak ma, mint a Baross úton. (majd lesz fotó remélem)
- 2 úszásedzés
- 1 angolóra
- egy munkahelyi búcsúbuli
- egy munkahelyi karácsonyi vacsi (ja, szerintem is:))
- egy bábszínházi bemutató holnap, Az emlékfoltozók

De nem panaszkodni akarok, csak gyűjtöm a boldog perceket és jó néha ezt tudatosítani, mert hajlamos az ember ezeket gyorsan elfelejteni vagy a nagy rohanásban észre sem venni.

Külső-tó, Belső-tó, Apátság, Balaton (Bor, mámor....)

Nincsenek megjegyzések: