2012. szeptember 26., szerda

Kevinizmus

Angol órán szóba került a "just in case" kifejezés. A tanárnő mesélte, hogy az amerikai szomszéd - Case-ék - a Justin keresztnevet bírták adni a gyereküknek. Pont olyan, mint Magyarországon a Kandisz Nóra....
Szóval ott is igen hülyék bírnak lenni a szülők:)

Mostanában egyáltalán nem babázom, túlságosan befordult vagyok ehhez, meg nekem kellene kapacitálnom magam és igen fáradt vagyok. De túl idétlen névvel nem találkoztam a pályafutásom során, talán a Cseperke kicsit necces volt, mert a szülei méreteiből itélvemost nem lehet kisnövésű. Bár lehet, hogy az én asszociációs képességeimmel van a baj.

Korábban már írtam a nevekről, ha nyelvész lennék, már rágyógyultam volna a témára.
Egyébként rákerestem a kevinizmus kifejezésre és találtam egy nagyon érdekes blogot, ami sajnos éppen bezárt. Hihetetlen, van aki tényleg ezzel foglalkozik....

Nincsenek megjegyzések: