2011. december 4., vasárnap

Terápia

Karácsony előtti pszichoterápiás foglalkozáson múlattam drága időmet a héten. Kb.30 éve egyszer lemaradtam egy tűzzománc szakkörről és most úgy éreztem sürgősen pótolni kell ezt az ismerethiányt. Nagyon érdekes technika, bár úgy érzem 70% szerencse, hogy mi is lesz a végeredmény és ez nekem egy kicsit sok. Néhány órába persze nem sok fért bele, de azt hiszem még egy kicsit jobban elmélyedek a technikákba, nem annyira az ékszerek inkább a tűzzománc képek érdekelnek, mint pl. ez is:

budapestterminal.hu Dezső Dóra munkája

No és az én művem mobillal fotózva:

És a terápiás foglalkoztató programja a győri Gyermekek Házában ITT!

5 megjegyzés:

Alma írta...

Egyik álmom!
Van egy szép Morelli tűzzománcunk, és felér egy meditációval, amikor nézegetem.

Taurus írta...

Tényleg? Legközelebb megnézem! Én egy kis ikont láttam egyszer tűzzománcból, fantasztikusan szép volt!

Alma írta...

Mikor jössz?ÉS a nyomoronc hogy áll?:)))

Taurus írta...

Anyag megvan. Remélem hétvégén lesz időm rá.
20-ig biztosan eljut:)

Alma írta...

Oké, majd szólj!:))