2011. április 12., kedd

Emléknap

2011. április 15-én, szervezett eseménysorozattal emlékeznek Győrben a holokauszt áldozataira. A megemlékezések több, a vészkorszaknak emléket állító helyszínen zajlanak. A szervezők várnak mindenkit az eseményekre, akik néma főhajtással kívánnak emlékezni az áldozatokra. 
Az emléknap programja ezen a linken érhető el.

Keresgéltem a fotóim között, amiket az elmúlt években készítettem a krakkói, prágai, bécsi régi zsidónegyedben, illetve az itthoni zsinagógákról készültek között, amik kedvesek a szívemnek vagy a szememnek, de a legmegrázóbb kép számomra mégiscsak az a kép, amit már közzétettem itt a blogon, csak  nem mondtam el hol készült. Auschwitzban készült, közvetlen a krematórium bejáratával szemben áll ez a fa, annyira gyönyörű, méltóságteljes és ahogy tavasz révén éppen kezdett levelesedni, sarjadtak rajta az új hajtások, arra gondoltam bárcsak fa lennék és nem ember!

3 megjegyzés:

Alma írta...

Nemrég néztük meg a gyerekekkel az Amen c. filmet.Majd elküldöm.

Taurus írta...

Ok. Jó lenne találkozni.

Alma írta...

:))